Tuesday, August 2, 2011

wahh since you was kindergarten. everyday I shocked ! HAHA. what a nice words when I heard about that. But nothing I have to worried about because we even don't have any 관계가 so why I have to felt worried, jealous, love. ouhhh I really hate things like that. go ahead if you were friend since you were not born yet. I do not need to cares about that. right. come BALQIS cheer up ! don't make people look you DOWN ! you can do it. Allah always be with you nothing's to worry about.

sometimes I'm feel like I have to let they go. but it's really hard if you want to let go something that you're already 사랑에 빠진. whatever it is you can do it BALQIS ! come on ! :'D


yes, you can !


come on !

Sunday, July 17, 2011

Best Group ini --'


ini SUPER JUNIOR, band yang paling terkenal di seluruh dunia


24:7 gruop yang paling haruk yang pernah aku jumpa.

wahh machonya +.+

wahh cutenya =='

sudahlah korang memang takkan boleh beat gruop korea. tak kira la group tu popular ke tak. so just stop it.




Friday, June 17, 2011

GATAL !

kau asal boleh nak tulis yang kau sayang pakwe kau sangatsangat. gedik nya kamu ! apekah yang kau nak bangga kalau kau dah tak VIRGIN lagi. tu bukan ade maruah tu dah takde maruah lagi maknenya. apeke bodoh laa.

UPSR dapat 5 A tapi bongok. tak dapat bezakan benda yang zahir dan batin. benci gila aku dengan orang macam kau. lagi satu hal yang buat aku marah kau nampak bodoh kalau kau dah couple lepastu clash. tak tahu la aku kalau kau memang dah naturally bodohkan itu aku tak boleh nak cakap. nak cakap kau pandai pun tak jugak. tapi kau memang lebih kepada bodoh laa. aku rase mak bapak kau mesti menyesal gila besarkan kau. patutnya dari dulu dia campak kau kat parit belakang rumah aku tu.

kalau kau dah perangai macam tu takde sape lelaki nak kau. "aku islam dalam ic je" apekah ? patutnya bangga dengan islam ni tak. ni semua sebab tengok cerita easy a la ni. bodoh betul orang inggeris ni. nak buat cerita tapi takde point.


Monday, April 11, 2011

Ihtifal Day :)

agak best agak bored sikt. ni jela gambar yang rajin nak upload kat blog.

that's not my tag. tapi ajk pameran.


first time captured with senior. *tipu*




barisan guru-guru yang HEBATT!




kami kawan. HAHA.

Friday, April 8, 2011

Berpesta kat my school laa.

sambilsambil cari gambar mesti laa ada menyanyah kejap. hee :D
sekali sekale bukannya selalu tangkap gambar pakai webcam.


cd gambar dari tahun 2007-2008


muka fake.

muka mintak penampar. HAHA.

Monday, April 4, 2011

I'M being a AJK

wow for the first time being a ajk pameran. kinda hard but i'll try. kinda busy all the time until ihtifal done. I hope mine and shazreen 'pameran' menjadi. I got pameran aktiviti sekolah. hearing like easy but doing like crazy. because aktiviti sekolah have many things like KRS, mukhayyam, maulidul rasul and the other thing that I don't really know. I'll try to get some picture for my blog. ouh for the long time I din't update since 2010. poor my blog you got this person.

Sunday, April 3, 2011

I'm falling love

I'm falling love with NO MIN WOO. he really really really handsome for me. if you think don't just shut up. he acting drama my girlfriend is a gumiho. ahh why he so macho. who he's girlfriend are so unlucky because he's mine not you. HAHA.










but he can't beat my tuekie oppa. heee :D









my TUEKIE oppa is better than the other guys. huahaha.

Friday, December 10, 2010

kami remaja kental

saya memang remaja yang sangat kental. heee :D takde ape yang tidak seronok mengenai xrek. sudah semesti nye sesuatu bende yang sangat seronok walaupun ianya takde laa seseronok mane kan.setelah tiga hari dua malam bermalan disana mesti laa ade bende yang kite suke dan juga tak suka. betul tak? kalau tak betul pun kene betul kan jugakk.

seronok pergi sana sebab banga budak Johor Bahru paling ramai. takde laa bangga sangat tapi boleh la sikitsikit tuu. hee :D our leader name Aliff. die baik yang teramat sangat. tak tahu laa apa masalah dia sebab time makan mesti dia lambat confirm! part yang paling 'suka' time masak. ouh! part tuu yang paling ehem ehem. adoyaii penat yang teramat sangat. ahhh ada saja masalah. banyak habis tenaga dekat situ je. kenapa brotherDuke suka tolong budak Perak dan Negeri Sembilan. taknak tolong budakk Johor Bahru langsung. huh merajuk dengan BrotherDuke :p .eee gedik nya. haha.

habis masak biasa nya laa budak negeri lain mesti pergi mandi tapi budak Johor Bahru ni tak tahu kenapa tak mandi. maybe time mukhyyam dah biasa kot tak mandi nie. dalam tiga hari tu sekali je kami mandi. haha. mandi pun sebab masuk laut kalau tak masuk laut agak nya tak mandi kami tigatiga hari tuu. tapi kami tak busuk taw!

don't get us wrong okay. HAHA.



Saturday, January 30, 2010

Yeah Biru Juara!!!!!

Tidak ku sangka biru juara...
Alhamdulillah..


Banin dan Banat Rumah Biru :)


Pejuang Rumah Biru Banin


Pejuang Rumah Biru Banat


Ketua Rumah Biru Sofwan

Ketua Rumah Biru Banat Kak Umy


Olahragawati Maisarah


Gabungan Semua Rumah Sukan :)

Wednesday, December 16, 2009

What Do you think YoonHae or "HaeSica"

Why Haesica fans so annoying??
OMG i really don't like HaeSica fans..
What a jerk if you see donghae eyes not at jessica but at someone else
look this pic please if you a HaeSica fans



YoonHae fans so relax..
owh so lucky cause i fans of YoonHae
if you want to see many picture YoonHae than "HaeSica"
donghae and sica are too close no wonder they have many interaction
Yoona feels no comfortable if donghae around her..
The truth is i really don't like soshified at all
the moderator are so annoyed me..
I really hate you Jaesicca i think your sister is better than you

see YoonHae Pic


YoonHae fans

E.L.F and S♥ne

Thursday, November 26, 2009

Komik Yang Telah Tekumpul!

Best nyer bace komik..
nie dlam proses nk kumpul komik
hahaha



baru sikit..tak pepepatah melayu kata

sikit-sikit lame2 jadi bukit

SEKIAN...

Orang Yang Bakal Meninggalkan Kite Semua...

Maksud saya diatas bukan orang tu nak mati..

Tapi dia akan pindah ke KL..

sedih nyer..=(

OrangNye adalah.....



NAJAT!!!Jangan lupe budak 2thiqah pulak




We Gonna miss U

Wednesday, November 25, 2009

Jamuan Kelas...

Sudah seminggu berlalu jamuan kelas....

etik-detik indah bersama rakan-rakan seperjuangan





Kumpulan Tiga Hebat






Rai PhotoGrapher Yang Bertauliah






Selepas penat bermain...begambor la plak





100% budak 2 Thiqah punyer jalan hahaha


Thursday, November 19, 2009

Laju Tak Saya Type??

Kamu mencapai 173 markah, jadi kamu berada di posisi 6908 dari 17975 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 217 aksara seminit
you mendapat 33 perkataan betul dan
kamu mendapat 0 perkataan salah

Friday, October 16, 2009

camping...

camping kali nie "agk" la best..
walaup0n fasi die smua cam ....
tp cam mane pon camping kali nie best la..
pnt menjadi leader buat kali kedua..rase cam nk mati..
xla kene aasyik kene marah jek!!!

pade fasi2 yg agk terkcl hati sory~
sementara raya msh ade..

Thursday, October 15, 2009

Blog ooo blog..

lame sdh tdk mengupdate blog..
tp kini aku kembali tetapi mgkn hanya untuk seketika shj.
kerana mgkn aku akn pergi dan tdk akn kembali
harap2 sape2 yg xsmpt mnx maaf ngan aku better cpt2 mnx maaf kerana mgkn aku x akn bersama dgn kamu
smua one day nnt..

Monday, February 9, 2009

Give Thanks to Allah Lyrics










Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
praise him all day for,
what is and what was
take hold of your iman
dont givin to shaitan
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allahu Ghefor Allahu Rahim Allahu yuhibo el Mohsinin,
hua Khalikhone hua Razikhone whahoa ala kolli sheiin khadir

Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is
the one who loves the Mohsinin,
he is a creater, he is a sistainer and he is
he one who has power over all.

Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
prays in all day full,
what is and what was
take hold of your iman
dont givin to shaitan
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allahu Ghefor Allahu Rahim Allahu yuhibo el Mohsinin,
hua Khalikhone hua Razikhone whahoa ala kolli sheiin khadir

Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is
the one who loves the Mohsinin,
he is a creater, he is a sistainer and he is
the one who has power over all.





Wednesday, December 17, 2008

Tag dari Sabrina

1) bekas kekasih aku adalah
cube la teka klu anda pandai

2) aku sedang mendengar
azan
3) mungkin aku patut
belajar

4) aku suka belajar
ade la skt

5) sahabat baik aku adalah
farah-balqis-shaz-mai-mayam

6) aku tak paham
maksud kekasih

7) aku kehilangan
kwn baik!!

8) ramai yg berkata
ign berkapel.sdgkan aq bnc kapel

9) makna nama aku ialah
puteri balqis

10) cinta tu adalah
yg membawa malang dan kesedihan sehinggakan kite rase mcm nk bunuh diri

11) di suatu tempat
yg penuh kebesaran Allah

12) aku akan cuba
belajar betul2..

13) makna SELAMANYA ialah
cube la teka
14) henpon aku
mane ade hempon

15) aku paling meluat
org yg membuat cerita psl aq

16) bila aku bangun dr tidur
terus tgk TV

17) party adalah
jamuan

18) haiwan yg paling cute
Jimmy my cat

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
sekolah rendah dan juge sekolah menengah!!

20) hari ini aku rasa sgt tension sbb
apabila aq nk tension

21) mlm ini aku akan cuba
on ym!!

22) aku btl2 inginkan
bertemu dgn Allah

23) bila tgk muka kt cermin pg td
hohohoho...x yah gi tau laa.huhuhhu

24) shopping kompleks adalah
tmpt yang best penuh dgn coklat!!

25) makanan segera biasanya
x baik utk kesihatan tapi kadang2 takpe jugak kan.

26) ayat2 terakhir anda kata pd org
weh!! ana rindu sangat korang!! kte berlime!!

27) nk pnjgkn tag ni?
x yah laa...malas lak..

28) mata aku
masih sihat..alhamdulliah!!

YoonHae♥♥♥

this pic 4 yoonhae only





nie dollah yg buat

Sunday, November 23, 2008

kakak tagged me episode 3

one, let's just pretend i have itFree Emoticons For Your Blog

What if your ex said these to you???

1. Hi how are ya?
- Wassalam

2. Hey! You wanna go to the mall?!
- not with you

3. I LOVE U..
- I HATE YOU

4. DO u want some cookies?
- no thanks

5.Can you take me a picture?!?
- sjk bile awk cacat

6.Help me in my homework!
- ade tgn buat sendiri!!!

7. Here's my gift to you...
- hadiah 2 sejuta ker?

8. Let's just be textmates
- Let's be nothing

9. Do you want me to buy you an ipod?
- ipod yg berharga 1000

10.Let's sit together in the bus
- no thanks

11. Hi baby
- Hi Free Emoticons For Your Blog( i hate the usage of profanity but if you are malay, you get what i mean right?)

12. Your still cute!
- you still disgust me

13.I still LOVE you!
- I still hate you

14.Can I visit your house?
- welcome to the Hell

15.Do you love me?
- I do love your moneyFree Emoticons For Your Blog

taged 2
-sabrina
-aman
-solehah
-fathin
-najat
-raihana
-hidayah
-aida
-anisah
dan sesiapa yg nak