Friday, June 17, 2011

GATAL !

kau asal boleh nak tulis yang kau sayang pakwe kau sangatsangat. gedik nya kamu ! apekah yang kau nak bangga kalau kau dah tak VIRGIN lagi. tu bukan ade maruah tu dah takde maruah lagi maknenya. apeke bodoh laa.

UPSR dapat 5 A tapi bongok. tak dapat bezakan benda yang zahir dan batin. benci gila aku dengan orang macam kau. lagi satu hal yang buat aku marah kau nampak bodoh kalau kau dah couple lepastu clash. tak tahu la aku kalau kau memang dah naturally bodohkan itu aku tak boleh nak cakap. nak cakap kau pandai pun tak jugak. tapi kau memang lebih kepada bodoh laa. aku rase mak bapak kau mesti menyesal gila besarkan kau. patutnya dari dulu dia campak kau kat parit belakang rumah aku tu.

kalau kau dah perangai macam tu takde sape lelaki nak kau. "aku islam dalam ic je" apekah ? patutnya bangga dengan islam ni tak. ni semua sebab tengok cerita easy a la ni. bodoh betul orang inggeris ni. nak buat cerita tapi takde point.